tursomentokig

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Helena Lundbäck - 16 november 2012 20:00

Tänk att lite bekräftelse kan göra så mycket! Jag gillar verkligen människorna som jobbar på min arbetsplats. Det är människorna som skapar trivseln på jobbet och idag har jag varit på jobbet och blivit på gott humör! Så gott att bli mött av öppna famnar och jag känner att glädjen återvänder till min lite uttråkade tillvaro.


Nu hoppas jag på att energin ska räcka till att sakta vänja sig vid att jobba igen. Under november börjar jag med att hälsa på några gånger i veckan och i december ska jag arbetsträna om det fungerar. Med målet att komma igen och jobba lite efter nyår. Det blir perfekt det!


Glad är jag också för att det verkar som om det ska lösa sig med samarbete mellan Akkis och UCC. Äntligen! På TV4 sändes följande hoppfulla inslag igår, där politikern Anna-Karin Klomp förordar en lösning med samarbete mellan de olika vårdinrättningarna. Det skulle göra mig trygg om det blev verklighet!


På vägen hem från stan idag var jag på så gott humör att jag orkade handla lite gott till middag. Känns så bra att livet börjar bli mer och mer som vanligt igen. Och väl hemma möttes jag av en glad man och en tillgiven hund.

Nu ska jag njuta av helgen.


Trevlig fredagkväll!

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Skapa flashcards