tursomentokig

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Helena Lundbäck - 11 november 2012 23:16

Så hemtrevligt det blir när en kär dotter står i köket och bakar kakor! Huset fylls av värme och kärlek och goda dofter förstås. Underbart! Idag har jag glatts åt att min äldsta dotter hälsat på. (Jag tänker att det var mycket längesedan jag själv lyckades uppbåda krafter till att ta mig för såna projekt. Men jag kan mycket gärna glädjas åt andras omsorg! Det är en bra bit på vägen. Snart ska jag väl lyckas kicka igång energin i mig själv också.)


Denna novembersöndag har bjudit på idel gråväder men vi har tänt ljus och brasor inomhus. Det höjer verkligen trivselfaktorn. På kvällen blev vi bjudna på en mycket trevlig middag hos vår fina granne. Och jag känner mig glad för att jag har alla mina kära.


Imorgon ska jag försöka planera fler jobbesök så att jag kan påbörja min väg tillbaka till arbetsliv igen. Jag tänker att när jag väl börjar arbetsträna, får det bli i liten omfattning, så att jag får känna mig för i lugn takt innan jag kommer upp i min vanliga halvtid igen. Är lite orolig för hur krafterna ska räcka till, men hoppas samtidigt på att få lite energi också av att försöka. Nu är det läggdags.


Tack för den här veckan!

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards