tursomentokig

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Helena Lundbäck - 26 oktober 2012 21:30

Idag finns en artikel, i Upsala Nya Tidning (nätupplagan), om utredningen kring eventuellt avtal mellan Uppsala Cancer Clinic och Uppsala läns landsting. Jag förmodar att den kommer i papperstidningen imorgon. Kan det äntligen bli något samarbete? Jag hoppas det - för patienternas och alla inblandades skull.

Här är en intressant kommentar på en blogg värd att läsa.

Jag var i Uppsala idag och fredagsfikade på Uppsala Cancer Clinic. Det var som alltid roligt att träffa alla varma, fina och duktiga människor som arbetar där. Dem som jag har att tacka för så mycket! Nu är det drygt sex veckor sedan jag opererades där och det känns fortfarande som en stor gåva att ha fått möjligheten att leva vidare.


Ikväll njuter jag av god mat hemma i stearinljusskenet och brasvärmen, tillsammans med min bonusdotter, hennes pojkvän och en god vän.


Livet är gott!

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Skapa flashcards