tursomentokig

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Helena Lundbäck - 18 oktober 2012 18:14

 

Ännu en gråmulen höstdag. De gula löven reflekterar i alla fall lite ljus och man får passa på att försöka fånga det bleka dagsljuset så gott det går. Jag gick en promenad med en granne och våra hundar vid lunchtid och det var skönt. Det blev en lagom tur på drygt två kilometer. (Igår gick jag drygt tre kilometer och det var i längsta laget för min trötta kropp.)


På eftermiddagen åkte jag in till Uppsala för ett tandläkarbesök. Jag brukar ha bra tänder, men eftersom jag besöker tandläkaren med två års mellanrum kan det ju ha hunnit hända något. Jag tänkte att det kanske var så, nu när jag medicinerat mycket, genomgått cytostatikabehandlingar och haft svamp och sår i munnen. Så skönt då att allt såg mycket bra ut! Inga hål och inga problem.


Min bonusson är på besök och skjutsade mig idag och det var tur, för min rygg värkte förfärligt och promenederna mellan den parkerade bilen och tandläkarmottagningen var tröttande. Jag hade tänkt kombinera tandläkarbesöket med ett besök på jobbet också, men det fanns ingen ork kvar till det. Får göra ett nytt försök en annan dag!


Nu ligger jag i soffan igen och väntar på att få middagen serverad.

Visst har jag det bra!



Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Skapa flashcards