tursomentokig

Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av Helena Lundbäck - 7 oktober 2015 12:52

  

Efter underbara dagar i London har jag nu kommit hem till svensk oktoberkyla. Resan var verkligen lyckad, jag har varit med om så många trevliga stunder, ätit gott, vistats i mysiga miljöer, - blomstermarknaden som vi besökte på lördagen var fantastisk! - shoppat, vandrat, pratat, fikat ... Men det roliga kostar på också. Jag har fått en överansträngd hälsena igen och har svårt att gå nu. Jag ringde nyss och om en vecka ska jag få komma till en sjukgymnast och visa upp min knöliga sena på foten.

Igår var jag på sjukhuset och pratade med en diakon från sjukhuskyrkan. Jag känner att jag har behov av att få reda ut tankarna lite. Mest grät jag hela tiden. Jag tror att jag är utmattad. Måste lugna mig lite och vila mer mellan varven.

Idag vaknade jag med huvudvärk och det har inte gått över ännu. Jag vilar. Ska strax ta mig ut i det vackra och kalla vädret ändå. Hunden måste ju gå ut. Sedan kommer en kompis med sin hund och ska hälsa på och sova över ett par nätter. Jag hoppas att jag piggnar till lite mer och att vi får det mysigt tillsammans.

Ha det fint i hösten!


Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards