tursomentokig

Alla inlägg den 21 januari 2016

Av Helena Lundbäck - 21 januari 2016 15:29

Nu har jag träffat läkaren på Onkologen. Hen är mycket nöjd med röntgenresultatet och med provsvaren som visar att tumörmarkören sjunkit så mycket i värde. Cytostatikan + Avastinet har gett effekt! Det är bara att hoppas att effekten håller i sig länge!

Hen tror inte att skelettmetastaserna har ökat. Det som syns på röntgen kan vara en reaktion som har med läkningen att göra, tror hen istället..
Jag visade knölen som syns under huden och vi får hålla lite koll på vad som händer med den. Men annars är det bara positiva resultat rakt igenom! Nu kör vi vidare med nya behandlingar!

Och jag tänker att jag ska sluta deppa och ställa om mig. Jag ska återigen tänka att jag har tur, att det är skönt att medicinerna har effekt och att jag lever! Varje ny dag är en gåva och jag lever!

En dag ska jag dö, men alla andra dagar ska jag leva!

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards