tursomentokig

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Helena Lundbäck - 6 april 2014 12:00

    

Jag känner mig så glad att jag har orkat med så mycket socialt liv den senaste tiden. Det har blivit så att vi åker ofta iväg på helgerna för att träffa familjen som är utspridd. Till Sundsvall och mina föräldrar, till Kalmar och Öland för att träffa min mans familj, till Småland för att hälsa på en av mina döttrar och hennes familj, till Malmö för att träffa min mans tvillingbror och hans familj. Och så far vi runt om i Uppsala- och Stockholmstrakten för att hälsa på resten av familjen och vänner. Eller så kommer de till oss på helgerna. Det är sällan som vi har en helg hemma i lugn och ro.

       

(Klicka på bilderna så syns de tydligare!)

Den här helgen ägnar vi åt trädgården då vädret har varit alldeles lagom för att klippa ner doftande kryddväxter och rensa bort döda stjälkar och gamla torra blomstänglar. Fram tittar växternas nya små blad och knoppar. Och lökväxterna börjar sin vårblomning. Det är vår! Livet fortsätter och jag är glad att jag orkar "jobba" lite i trädgården och njuta av solen och livet.

Och så har vi besök av min bonusdotter med pojkvän. Så mysigt! Jag har mått bra och värken i bröstet och bröstryggen har gått att parera. Imorgon börjar arbetsveckan och jag väntar på tisdagen, då jag ska på läkarbesök och hoppas på att få besked om hur min vårdplanering ser ut.

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards