tursomentokig

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Helena Lundbäck - 5 januari 2013 22:00

 

Täckbyxor, jacka, mössa, vantar, kängor med broddar - det är nödvändiga attiraljer så här ute på landet. Men när man väl klätt sig och kommit ut, är det värt mödan. Jag tycker nog att det märks att ljuset vänt och januaridagar kan verkligen vara fina.


Igår var jag ledig och kunde ta flera långpromenader. Men däremellan fick jag sova på soffan! Tröttheten kommer och "slår ner" mig och då är det bara att kapitulera. Jag hoppas att jag ska klara att jobba som jag tänkt och att det bara är nu i början som det tar lite tid att ställa om.


Idag är det lördag och jag har hälsat på en vän som också fick cancer. I somras sa vi till varandra att vi skulle skåla vid nyår för att vi klarat oss och blivit friska. Det gjorde vi idag. Båda lever vi och känner oss friska efter de behandlingar vi fått, men så klart vet ingen av oss om vi verkligen är friska. Det får tiden utvisa. Just nu är allt bra i alla fall!


Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards