tursomentokig

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

Ett stort tack och en viktig insändare

Av Helena Lundbäck - 11 september 2012 10:13

Tack alla för ert enorma stöd!

Jag bärs av alla positiva krafter!

 
Om du vill komma i kontakt med mig:
Lämna gärna kommentarer på mina inlägg. (De syns först när jag godkänt dem.) Jag svarar på kommentarerna när jag kan. Om du hellre vill komma i kontakt med  mig utan att det publiceras här på bloggen kan du skriva att jag inte ska publicera kommentaren och om du lämnar din e-postadress kan jag maila dig senare istället. (Jag orkar inte ringa just nu till alla som vill bli uppringda. Men kanske senare.)
 
Tack för allt engagemang och all värme!
 
Kampen för en bättre sjukvård för alla fortsätter. Här är en viktig insädare i dagens UNT: Personalbrist - ingen patientsäkerhet.  Insändaren skriven av operationskoordinator Nader Rahimi Danesh, är en lång kommentar och ett svar på den artikel som Lena Bjuhr Erngren (M) skrev i UNT den 31/8. 

 
 
Ingen bild

Lisa Olveby

11 september 2012 11:23

Hejsan Helena, hittade dig genom att Ludmilla skrivit om dig i sin blogg. Började läsa lite men kände att jag var tvungen att ta allt från början. Har nu läst alla dina inlägg och jag är glad att du valde bort Frankrike även om du får betala själv, nu utstrålar det mer ett lugn över dig när du skriver. Du är en fantastisk kämpe som trots allt orkar dela med dig i bloggen. Med din eneroma livsvilja är jag säker på att du tar dig igenom detta och blir frisk. Många kramar till dig.

Helena Lundbäck

11 september 2012 12:26

Tack Lisa! Kram!

 
Ingen bild

Maria Aveskogh

11 september 2012 16:54

Hej Helena! Jag ska tänka på dig hela dagen i morgon! Massor av kramar från Maria!

Helena Lundbäck

11 september 2012 18:34

Tack Maria! Kram till dig!

 
Ingen bild

Isabelle

11 september 2012 18:55

All styrka i världen vill jag skicka till dig inför operationen. Du kommer att vara i mina tankar och du tas om hand av världens bästa kirurg. Massa styrka vill jag även ge till dina anhöriga då det kan komma att kännas som världens längsta timmar innan det där telefonsamtalet kommer från dr M. Varma hälsningar från Isabelle

Helena Lundbäck

11 september 2012 20:20

Tack Isabelle! Ja, jag tror också att imorgon blir det jobbigt att vänta för mina anhöriga. Men jag tror att allt ska gå bra!

 
Ingen bild

ann

11 september 2012 22:15

Du framförallt, men också de dina finns i våra tankar och hjärtan. All kärlek till dig Helena. Kram Ann m.fam

Helena Lundbäck

11 september 2012 22:34

Tack för alla goda tankar! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Lundbäck - 10 december 2017 11:04


Helena somnade stilla och lugnt in i natt. Det blev som hon själv hade önskat, hon fick dö hemma med familj och vänner hos sig. Peter och familjen.   Helena ville hälsa till och tacka alla som läst och följt bloggen. Ni alla har gett henne så myc...

Av Helena Lundbäck - 6 december 2017 10:46


    Jag får blod idag, två påsar.  Det blir bra, hoppas jag. Förhoppningsvis ger det mig mer energi. Å vad det vore skönt om der blev så! ...

Av Helena Lundbäck - 21 november 2017 18:31

Jag sover och sover och sover och när jag vaknar är jag aningen förvirrad. Men då jag rest mig upp och skakat av mig sömnen, går det bättre. Jag försöker ta mig en liten nypa frisk luft också var dag. Det blir nog bra det här till sist. ...

Av Helena Lundbäck - 17 november 2017 14:59

Plötsligt är allt förändrat. Min kropp blir allt svagare. Jag orkar inte ta mig upp när jag suttit lågt, till exempel på toaletten. Jag är trött och blir lätt andfådd, bara genom att gå mellan sängen och badrummet. Jag kan inte längre ta mig ut på eg...

Av Helena Lundbäck - 12 november 2017 23:04


På morgonen vaknade jag som vanligt och tog min medicin, sedan vilade jag och somnade. Efter en en stund fick jag en hostattack som gav mig så ont i bröstet. Jag hade svårt att få luft och kände mig som om jag skulle drunkna. Men jag klev upp ur säng...

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards