tursomentokig

Alla inlägg den 27 november 2014

Av Helena Lundbäck - 27 november 2014 23:43

 

Jag har varit lite låg på sistone, men det känns bättre nu. Jag fick sådan peppning av svägerska och svåger i helgen när vi träffades. Och jag blir glad av mina arbetskamrater och fina grannar som muntrar upp mig på alla sätt. Idag kom ett härligt vykort som fick mina mungipor att dras uppåt. :-) Tack! 

Så finns det många bloggläsare som hör av sig. Tack snälla ni för alla kommentarer och hälsningar! Och så ringer mina barn och föräldrar och vänner. Ni är så fina alla! 
 
Och idag kom en av mina kusiner åkande från Stockholm för att träffa mig efter min halva arbetsdag över en lunch och för att ge mig alternativ medicin - örtmediciner som ska göra gott. Tack!
 
All omsorg och kärlek värmer så!
 
Jag tänker att denna mörka höst och sjukdomen och tröttheten har verkligen fått mig lite ur fas. Men jag tror att det vänder nu. Snart tänder vi adventsljusen och livet börjar om på nytt. Glädjen är på väg tillbaka.
 
Efter att ha sovit på eftermiddagen orkade jag med att göra en stor pepparkaksdeg och hoppas kunna baka lite i helgen.
 
Kramar till er alla!

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards