tursomentokig

Direktlänk till inlägg 29 juni 2016

Fötternas hjälpare

Av Helena Lundbäck - 29 juni 2016 20:54

Nu har jag fått ett par specialbeställda inlägg till mina fötter och skor. Jag har bara ett par inlägg och det blir till att flytta runt dem till varje par skor. När jag kollat bland mina skor verkar det bara bli fyra par som jag kan använda. Bort med alla nätta sandaler och finskor! Fram för rejäla dojor.

Inläggen är förfärligt dyra, men jag tror att de kommer att räta upp mina fötter så att jag så småningom slipper ha sån värk i fötterna. Tack!!!!

 
 
Ingen bild

Maggan

30 juni 2016 13:17

Vad fint att du ändå ser ljuspunkterna som finns där. Även dessa biverkningar går över. Jag har samma fotproblem som du,. Förra sommaren köpte jag nya fina sandaler som jag skulle ha på en student
uppvaktning. Sedan fick jag hälseneinflammation resten av sommaren. Så för mig gäller breda,bekväma, ortopediska skor, gärna Eccoskor.Vilka fina skor du har.Hoppas du kan gå små korta promenader
Pioner är de ljuvaste blommor som finns. Plockade in en av de sista nu och satte i en skål med vatten (den flyter där) och sprider sin doft. Men så förgänglig, den varar bara en kort tid. Det är kanske det som är tjusningen. Du får preparera dig så gott det går så du kan njuta av sommaren och av att måla akvarell. Önskar dig många sådana stunder. Kramar från Maggan

Helena Lundbäck

30 juni 2016 15:51

Du är en fin stöttande vän! Tack, Maggan. Jag hoppas att du också har det bra med många sköna sommarstunder!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Lundbäck - 10 december 2017 11:04


Helena somnade stilla och lugnt in i natt. Det blev som hon själv hade önskat, hon fick dö hemma med familj och vänner hos sig. Peter och familjen.   Helena ville hälsa till och tacka alla som läst och följt bloggen. Ni alla har gett henne så myc...

Av Helena Lundbäck - 6 december 2017 10:46


    Jag får blod idag, två påsar.  Det blir bra, hoppas jag. Förhoppningsvis ger det mig mer energi. Å vad det vore skönt om der blev så! ...

Av Helena Lundbäck - 21 november 2017 18:31

Jag sover och sover och sover och när jag vaknar är jag aningen förvirrad. Men då jag rest mig upp och skakat av mig sömnen, går det bättre. Jag försöker ta mig en liten nypa frisk luft också var dag. Det blir nog bra det här till sist. ...

Av Helena Lundbäck - 17 november 2017 14:59

Plötsligt är allt förändrat. Min kropp blir allt svagare. Jag orkar inte ta mig upp när jag suttit lågt, till exempel på toaletten. Jag är trött och blir lätt andfådd, bara genom att gå mellan sängen och badrummet. Jag kan inte längre ta mig ut på eg...

Av Helena Lundbäck - 12 november 2017 23:04


På morgonen vaknade jag som vanligt och tog min medicin, sedan vilade jag och somnade. Efter en en stund fick jag en hostattack som gav mig så ont i bröstet. Jag hade svårt att få luft och kände mig som om jag skulle drunkna. Men jag klev upp ur säng...

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Skapa flashcards