tursomentokig

Direktlänk till inlägg 22 februari 2015

Väcktes av gratulationssång

Av Helena Lundbäck - 22 februari 2015 00:10

Tack för att jag fått hänga med ytterligare ett år! Idag har jag firat födelsedag hemma hos min mamma och pappa och tänker att det ändå är en stor gåva att få leva. Och skönt att få dela sin födelsedag med snälla föräldrar! Dessutom har många kära vänner ringt, sjungit, messat och postat grattishälsningar.
Tack snälla!

På måndag ska jag till läkaren och hoppas på att få bättre hjälp att parera värken i bröstet med. Jag är andfådd, har värk och stor brist på energi mest hela tiden nu. Önskar att det kunde kännas lite lättare.

 
 
Ingen bild

fadde

22 februari 2015 10:34

Grattis!
Hoppas att vi får fira många år till.
Kram fadde

Helena Lundbäck

22 februari 2015 14:08

Tack. Ja Fadde jag hoppas på det. Och varm kram till dig!
Helena

 
Ingen bild

Maggan

22 februari 2015 17:39

Ååh- ett jättestort GRATTIS på din födelsedag....Hoppas du hade en fin födelsedag och så fint att få fira den med dina föräldrar. Bordet ser så inbjudande ut...Och Lycka till hos läkaren så du får god hjälp med ditt onda.
Kram från Maggan

Helena Lundbäck

22 februari 2015 19:28

Tack! :-)

 
Ingen bild

Karin Karlstrand

22 februari 2015 22:29

Grattis på födelsedagen Helena!
Kramar och tankar till dig

Karin

Lars hälsar

Helena Lundbäck

23 februari 2015 06:44

Tack! Kramar till er båda!

 
Skogstokig

Skogstokig

23 februari 2015 01:21

Stort grattis! Hoppas det går bra hos läkaren :)

http://www.skogstokigatankar.bloggplattsen.se

Helena Lundbäck

23 februari 2015 06:45

Tack!

 
Ingen bild

Linda Walkin

23 februari 2015 08:17

Hej Helena.
Stort Grattis! Såg verkligen mysigt ut med ett härligt frukostbord & presenter! Lycka Till hos läkaren hoppas att de gör det bästa för dig. Idag är jag hemma med en liten sjuk dotter, ibland är det så bra att man blir "tvingad" att stanna upp i vardagen och bara vara lite, vara glad för allt man har och sin fina familj, släktingar, kompisar osv. Fick mig en rejäl tankeställare för ca 2 veckor sedan då jag fick reda på att en av mina bästa vänner fått cancer och har precis klarat av första veckan utav 7 veckor med strålbehandling, det känns tufft hon har inte ens fyllt 40 år....men men man får tänka så positivt det går och stötta och tänka på alla drabbade, trots allt så finns det ju mycket hopp och ljusglimtar som man får suga åt sig energi av. Stor Kram och njut av livet!

Helena Lundbäck

23 februari 2015 12:59

Å så jobbigt för din vän. Hoppas nu att behandlingen gör stor nytta och att allt ska gå bra. Ja jag förstår att livet snurrar på med jobb och barn och allt vad det innebär. Det är ju också det som är en del av livet - full fart. :-) Tack snälla för födelsedagshälsningen! Hoppas att ni får en fin vår! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Lundbäck - 10 december 2017 11:04


Helena somnade stilla och lugnt in i natt. Det blev som hon själv hade önskat, hon fick dö hemma med familj och vänner hos sig. Peter och familjen.   Helena ville hälsa till och tacka alla som läst och följt bloggen. Ni alla har gett henne så myc...

Av Helena Lundbäck - 6 december 2017 10:46


    Jag får blod idag, två påsar.  Det blir bra, hoppas jag. Förhoppningsvis ger det mig mer energi. Å vad det vore skönt om der blev så! ...

Av Helena Lundbäck - 21 november 2017 18:31

Jag sover och sover och sover och när jag vaknar är jag aningen förvirrad. Men då jag rest mig upp och skakat av mig sömnen, går det bättre. Jag försöker ta mig en liten nypa frisk luft också var dag. Det blir nog bra det här till sist. ...

Av Helena Lundbäck - 17 november 2017 14:59

Plötsligt är allt förändrat. Min kropp blir allt svagare. Jag orkar inte ta mig upp när jag suttit lågt, till exempel på toaletten. Jag är trött och blir lätt andfådd, bara genom att gå mellan sängen och badrummet. Jag kan inte längre ta mig ut på eg...

Av Helena Lundbäck - 12 november 2017 23:04


På morgonen vaknade jag som vanligt och tog min medicin, sedan vilade jag och somnade. Efter en en stund fick jag en hostattack som gav mig så ont i bröstet. Jag hade svårt att få luft och kände mig som om jag skulle drunkna. Men jag klev upp ur säng...

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards