tursomentokig

Alla inlägg den 28 juli 2014

Av Helena Lundbäck - 28 juli 2014 14:25

 

Jag har all anledning att vara glad. Tänk att jag fått må såpass bra hela sommaren och att jag kunnat leva nästan som vanligt trots allla cellgiftsbehandlingar. Det är ju fantastiskt. Jag vet ju att många är väldigt sjuka och mår förfärligt i denna värme. Själv har jag både kunnat umgås och vila. Och tur har jag som har min fine man vid min sida.


Värmen och det fina vädret fortsätter och nu har jag en vecka kvar innan jag ska börja jobba. Vi har haft mina föräldrar och flera barn, släktingar och vänner här hela semestern. Det är en gåva att kunna leva så. Snart blir det andra tider. När jobbet börjar orkar jag inte med lika stort socialt liv. Då behöver jag vila mig mer den tid jag inte jobbar.


På fredag är det provtagning och på måndag om en vecka ska jag till läkaren igen och få svar på senaste röntgenundersökningen. Sedan får vi se om cellgiftsbehandlingarna ska fortsätta eller avbrytas.


Ha det fint i sommaren!



Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards