tursomentokig

Alla inlägg den 21 juli 2017

Av Helena Lundbäck - 21 juli 2017 23:28

  

Vi har haft barnbarnen från Småland här en vecka och det har varit riktigt roligt! (Deras föräldrar har också varit med!) Och under veckan har vi varit med om många skratt, kusinträff med fler barnbarn, födelsedagskalas, bad, utflykter, lekar, trampolinhopp, ny frisyr, hundpromenader och massor av vardagsglädje.

(Klicka på bilderna här, så syns de tydligare!)

 

Jag har varit med så mycket jag orkat, men det har också varit lite jobbigt, då jag haft ont i höger sida av bröstkorgen och hostat. Doktorn har lyssnat på min andning och skickat mig vidare till röntgen.


Idag har jag röntgats och det visar sig att jag har mer vätska i lungan/ lungsäcken nu än tidigare. På måndag ska jag därför in till Akademiska och förmodligen tappas på vätskan. Hoppas att trycket lättar på så sätt.

Men först blir det helg och imorgon ska vi ha en liten fest för några vänner här. Det blir knytkalas och alla hjälps åt. Jag ska ta det så lugnt jag kan. Mycket är förberett, så det går nog bra.

Jag önskar er alla en fin helg!

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards