tursomentokig

Alla inlägg den 24 april 2017

Av Helena Lundbäck - 24 april 2017 23:56

Nu har vi haft många roliga saker på gång. Jag är förvånad och tacksam att jag orkat. Först besökte vi min bonusdotter och hennes sambo och deras nya lilla dotter. Så ljuvligt! Det känns fantastiskt med nytt liv och ny glädje! En underbar liten person att så småningom lära känna!


En ung släkting har sedan varit på besök ett par dagar och vi, inte minst Valle blev så glada att få träffa henne igen! Även min son och hans fina familj hälsade på oss på söndagen och det blir verkligen liv i huset när barnbarnen kommer! Härligt och underbart på alla sätt!


Dessutom kommer SAH-teamet varje dag och det känns tryggt att de sköter om mig. Smärtpump och Tens-apparat hjälper mig att klara smärtan bättre. Detta är jag så tacksam för.


Ute är det busväder och vårvärmen låter vänta på sig. Jag ska försöka sova nu, för jag är verkligen så trött. God natt alla fina!

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards