tursomentokig

Alla inlägg den 7 juli 2016

Av Helena Lundbäck - 7 juli 2016 22:30

Vad glad jag blir när jag kan göra roliga saker, träffa dem som jag älskar och när jag mår såpass att jag slipper ha för ont eller må för illa. Denna vecka har varit bra, då jag kunnat träffa vänner som kommit på besök och jag har t o m kunnat cykla en tur, med Valle springande bredvid. Fötterna fungerar dock inte för långpromenader, men skönt ändå att jag kan cykla.

Idag blev det en sådan dag då allt kändes fint. Jag var trött och mådde lite illa en stund, men det gick över. Mitt på dagen kom en vän på besök och åt lunch och på kvällen var min dotter och hennes familj här på middag. Efter middagen spelade barnen upp teaterpjäser för oss i trädgården, sedan lekte vi kurragömma och pratade om allt möjligt innan de åkte hem. Vilken lycka!



Imorgon ska jag till Onkologiska dagvårdsavdelningen på cellgiftsbehandling igen.

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards