tursomentokig

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Helena Lundbäck - 1 januari 2016 23:20

 

Gott nytt år!!!!!!!

Jo! Så blev det ett nytt år! Och jag får fortfarande vara med. Vilken ynnest! Jag lever vidare med min kroniska sjukdom. Nyårsfirandet gick lugnt och trevligt till. Vi hade besök av en god vän och hennes hund. Det är inte många smällare här ute på landet, så därför passar det bra med hund här på nyår.

       

Klicka på bilderna så syns de bättre och tydligare! 

Och det händer fler roliga saker. Vi har fått en katt som just nu bor här på prov. Så härligt att ha en mjuk liten gullig buse att kela med. Hon heter Amber och är väldigt tillgiven och kelig. Vi ska bara se hur hon trivs med hunden Valle och hur Valle trivs med henne. Hon är ett år och är kastrerad. Anledningen att hon kom hit är att hon inte längre kunde släppas ut i stan där hon bodde. Familjen som hade henne har blivit av med flera katter p g a den stora biltrafiken. Här hos oss på landet är chanserna att klara sig mycket större. Amber har nu vant sig vid att vara utomhus mellan kl 9 och 15 ca, och det verkar hon så nöjd med. Vi får hålla tummarna för att det ska gå fortsatt bra.



God fortsättning på det nya året, alla mina fina vänner!


Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards