tursomentokig

Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av Helena Lundbäck - 30 augusti 2015 19:03

  

Det blev en bra söndag. Jag har skördat lite i trädgården, bakat en vinbärskaka och lagat grönsaker i ugn och sallad. En promenad med Valle blev det också med lite mer fart i stegen än igår.

Jag är fortfarande trött och känner mig skör, men illamåendet är tack och lov borta. I natt bullade jag upp med många kuddar, även under fötter och ben, för att slippa den värsta värken som uppstår när jag ligger. Jag sov ganska mycket men jag hade mardrömmar och vaknade med ett ryck många gånger. (Jag tänker att det ibland är som ett ett trauma, detta att ha cancer.)

Tur att dag kommer efter natt och att jag kunnat hålla mig vaken och på relativt bra humör. Det hjälper att solen skiner och att försöka vara snäll med sig själv.

Hoppas på en bra vecka nu. På tisdag är det PET-röntgen. Spännande och läskigt ...

Önskar dig som läser en bra vecka!


Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards