tursomentokig

Alla inlägg den 22 juni 2015

Av Helena Lundbäck - 22 juni 2015 20:49


 

Vi har haft besök några dagar över midsommar. En av mina döttrar har varit här med sin familj. Det är morfar Peter som leker mest med barnbarnen, men jag har suttit och pysslat lite tillsammans med de små. De har pyntat små burkar som de fått att lägga "lyckostenar" i. Och de har också pyntat ramar och sedan fått foton att sätta i ramarna. Kul att se hur fint de gjort. Vi har också åkt på loppisrunda en dag, det är alltid kul. Och så har vi firat midsommar allesammans på en festplats nära oss. Den dagen var även min son och hans familj här. (Klicka på bilderna så syns de tydligare!)

         


Som tur är hjälps alla vuxna åt med matlagning och disk. På så vis kan vi äta gott och klara av att vara så många. Men ibland orkar jag verkligen inte, utan måste gå och lägga mig. Jag har haft det jobbigt med trötthet och diarréer senaste veckan. Kanhända är det penicillinet jag reagerar på nu, för det kan knappast vara cellgifter, då jag slutat med dem över sommaren. Jag hoppas att jag ska få må bättre snart. Tanken är ju att jag ska samla krafter under sommaren.

Det är härligt att träffa familjen, men imorgon åker de vidare och jag får en vilodag för mig själv, då Peter jobbar. Det är också bra. Hoppas också på lite bättre väder så småningom.

 



Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards