tursomentokig

Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Helena Lundbäck - 8 juni 2015 20:35

  Torsdag till lördag hade jag en cytostatikabehandling. Jag mådde illa under själva behandlingen, men kunde häva illamåendet med medicin. Det har gått bra efter detta också hittills. Får se hur det går nu i veckan. (På bilden poserar jag i Furuviksparken ...)


Men vilken härlig helg vi haft! Två av våra barnbarn har varit på besök och ena dagen hjälpt oss med trädgårdsjobb och matlagning och dukning. Och vi har myst med att leka och läsa böcker med dem.Och den andra dagen åkte vi till Furuvik och såg på alla djur, de red på ponny, det blev många karusellåk + några andra aktiviteter och så presenter, pannkakor och grädde, glass och sockervadd ...

"Det var den bästa helgen i hela mitt liv", sa det ena barnbarnet och den andra var minst lika nöjd.

Vi med! Kul att få se dem så glada. (Klicka på bilderna så syns de tydligare!)
        
Idag har jag sovit på soffan hela eftermiddagen och sedan några timmar efter vi ätit. Jag håller på att fasa ut kortisonet och är så trött. Nu ska jag snart hoppa i säng på riktigt. Imorgon blir det röntgen. Strax före midsommar röntgenbesked, läkarbesök och beslut om hur det blir med behandlingar i sommar. Jag hoppas på en behandlingsfri sommar.

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards