tursomentokig

Alla inlägg den 5 september 2014

Av Helena Lundbäck - 5 september 2014 13:12

September kan vara en så fin månad och den har sannerligen börjat bra i år. Äpplena på det ena trädet hemma har mognat och det är soligt sommarvarmt väder på dagarna och lite svalare nattetid. Jag går omkring och känner mig småförkyld mest hela tiden, men annars låtsas jag som om allt är bra. Och kanske är det bra. Kanske har cancern kommit av sig?

I början på oktober ska jag röntgas och någon tid senare ta prover och besöka onkologen. Då får vi se vad som hänt i min kropp. Men just nu är det ett mellanrum, en bubbla av normalt liv. Jag vet inte när bubblan ska spricka, men jag vet ju innerst inne att sjukdomen inte ger med sig så lätt.

Jag har i alla fall kunnat jobba (ganska intensivt) en hel månad nu efter sommaren. Och livet pågår för fullt med allt vad det innebär!

I helgen ska vi träffa en dotter och hennes familj. Det blir roligt. Jag hoppas på att få många fina helger i höst med familj och vänner.

Ha det skönt i septembersolen!

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards