tursomentokig

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Helena Lundbäck - 3 september 2013 19:51

 

I dag var jag så stressad på jobbet. Kände mig arg från start, ja redan på morgonen när datorn hemma strejkade och sedan när tåget till stan blev stående på grund av signalfel. Frustration! Det blev till att köra bil istället och så kom jag lite sent.


Jag har så mycket att göra på jobbet just nu, liten arbetstid och dåligt med tålamod och energi. Ingen bra kombination. Mitt dåliga tålamod beror nog framför allt på att jag har gått och oroat mig länge över provresultat och resultat från röntgen. (Och så en massa krångel med tider som byts på Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan när jag ska dit på avstämning).


På eftermiddagen efter skogspromenad och lunch med egenodlade tomater, kändes det bättre. Min läkartid får jag vänta på, men eftersom journalen ligger på nätet och jag kan logga in, så kunde jag se att provsvaren visar att tumörmarkörerna håller sig inom referensvärdena. Tack och lov! Enligt dem ligger cancern lågt. Så det ser bra ut. Nu väntar jag bara på att få veta vad röntgen visar.

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards