tursomentokig

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Helena Lundbäck - 11 september 2012 22:30

Nu ligger jag nyduschad i sjukhusbädden på ett eget fräscht rum på sjukhuset. 


Jag har under kvällen sysselsatt mig med att skriva, se på tv och lösa korsord och så har jag blivit stucken i några gånger. Dels för blodprover, dels för att få blodförtunnande. 
Eftersom jag ska opereras imorgon har det bara varit flytande föda hela dagen. 


Jag känner mig mycket lugnare nu än på hela sommaren. Nu är jag äntligen framme vid mitt mål - jag ska få den vård jag kämpat för att få. Hoppas att allt går bra.


Imorgon bitti blir det ny dusch och antibiotika och lugnande medicin. Min man kommer förbi och önskar god morgon och lycka till och sedan rullas jag in för förberedelser inför operationen. Det blir färmodligen en hel del oro för mina anhöriga, medan jag sover gott under operationen. 


God natt och på återhörande! 


När jag blivit tillräckligt pigg skriver jag nya rader här, men det lär dröja ett tag. Min man Peter kommer att uppdatera bloggen tills vidare.

Av Helena Lundbäck - 11 september 2012 10:13

Tack alla för ert enorma stöd!

Jag bärs av alla positiva krafter!

 
Om du vill komma i kontakt med mig:
Lämna gärna kommentarer på mina inlägg. (De syns först när jag godkänt dem.) Jag svarar på kommentarerna när jag kan. Om du hellre vill komma i kontakt med  mig utan att det publiceras här på bloggen kan du skriva att jag inte ska publicera kommentaren och om du lämnar din e-postadress kan jag maila dig senare istället. (Jag orkar inte ringa just nu till alla som vill bli uppringda. Men kanske senare.)
 
Tack för allt engagemang och all värme!
 
Kampen för en bättre sjukvård för alla fortsätter. Här är en viktig insädare i dagens UNT: Personalbrist - ingen patientsäkerhet.  Insändaren skriven av operationskoordinator Nader Rahimi Danesh, är en lång kommentar och ett svar på den artikel som Lena Bjuhr Erngren (M) skrev i UNT den 31/8. 

Presentation

In another language

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

16 besvarade frågor

Skapa flashcards